Saturday, March 7, 2009

Comecar de novo / A new beginning

Hoje eh um dia muito especial... Nao sei se voces notaram mas, mudei o nome do meu blog de Daqui Pra La, para From Blue Hawaii. Porque??? bom , primeiro porque o blog eh meu, e ponho o nome que eu quiser... hahaha.
Em segundo lugar, e o verdadeiro motivo, foi mesmo porque eu quis usar a palavra do Havai no titulo para especificar melhor sobre o que irei escrever, o tema principal. Quando inicei esse blog tinha varias ideias , nao sabia exatamente qual delas usar, experimentei varios layouts com cores diversas, e achei o melhor de todos esse que voces estao vendo hoje.
E de agora em diante, depois dessa parada de varios dias por causa de toda essa pesquisa vou realmente comecar de novo...
Benvindos ao meu querido blog, e sejam seguidores, clicando na coluna a direita em FOLLOW, debaixo de Siga o meu blog, e voltem sempre!
Quando se vive no Havai, nada melhor do que comecar falando sobre agua, e a palavra havaiana de hoje eh kai , que em Portugues significa oceano.

Today is a very special day... I don't know if you guys notice but, I change the name of my blog from Daqui pra La, to From Blue Hawaii. Why???
First of all because this blog is mine, and I named it the way I want to ... hahaha...(just kidding)
Second, and the real why is because I want to use the words from Hawaii to self explain better what I will be writing about in my dear blog.
When I began this blog I had many ideas, and I did not know which one to use. I tried many layouts, in different colors, and I select the best, the one you can see today.
And for now, after many days researching it is time for A new beginning...
Welcome to my dear blog, and be a follower just by clicking on the right side, on FOLLOW under the yellow followers tab, and keep coming back to visit.
Living in Hawaii, nothing better than speak about water, and the hawaiian word for today is Kai, that in English means ocean.

No comments:

Post a Comment