Thursday, July 8, 2010

Swim Lessons / Aulas de Natacao

Summer quarter classes begin tomorrow at the Kona Aquatics. I am so excited about this. I am going back to my swim lessons after a break of almost 3 weeks. It is so nice the feeling of floating without being scare, and to know that I can move my arms, and kick my legs and breath, all together in a nice way... this means; I swim ;-) Some months ago, or better, past year when I began to learn how to swim it was very difficult for me, but now I am loving it!!! Thank you so much Carol for all your attention and dedication in teaching us.

Comeca amanha na Kona Aquatics o Trimestre de Verao. Estou muito contente em recomecar minhas aulas de natacao depois de um intervalo de quase 3 semanas. E tao boa a sensacao de flutuar sem ter medo, e movimentar os bracos, as pernas, e respirar, de uma forma harmonica....aaaah isso eh nadar ;-) Ha alguns meses atras, ou melhor, no ano passado quando comecei a aprender a nadar era bem dificil para mim, mas agora estou adorando! Muito obrigada Carol, por toda sua atencao e dedicacao em nos ensinar.

Preciso praticar mais o estilo de peito. Assista esse video, muito bom ;-)

This is what I need to practice more! Swim the Breaststroke style. Cool video, enjoy ;-)

No comments:

Post a Comment